עיצוב פנים לפיצריות שיזמינו לקוחות

למעשה עיצוב פנים לפיצרייה משדרג את הפיצרייה לא רק במראה אלה גם במכירות ויעילות העבודה. אם אתם בעלי פיצרייה שימו לב! בעלי פיצריות רבים נמשכים לעסקים בתחום המזון במיוחד המזון המהיר לרבות פיצה.

כיום הערים רוויות בפיצריות מקצה לקצה והתחרות מורגשת בעיקר בגלל קשת המחירים הרחבה שלעתים מצביעה על האיכות ולא בהכרח על הטעם. לכן אם אתם בעלי פיצרייה איכותית ונפגעתם מהוזלת עלות הפיצרייה של המתחרים הגיע הזמן לשפר את פני הפיצרייה בדרכים אחרות.

יצירת תחושה נעימה ונקייה בפיצרייה

ראשית העיצוב חייב להתמקד על המראה הנקי והמוקפד! הרי פיצרייה היא עסק של מזון וכיאה לעסקי המזון חשוב מאוד להרשים את הלקוחות בחשיבות הניקיון של האוכל שלהם וזאת דרך העיצוב ושמירתו ואפילו מבלי להוציא מילה. שימוש בצבעים רכים וקרים ברוב החלל יתנו אווירה של סטריליות וניקיון ממש כמו במעבדה רפואית. שולחנות ומשטחי עבודה יקבלו גוונים כהים יותר בכדי לא להבליט כל פירור שנפל זה הרגע. שירותים מעוצבים ושמורים יתנו תחושה של שמירה על הניקייון ויגרמו ללקוח לשמור על הניקיון גם כן. התאמת הלבוש של העובדים למקום והקפדה על כללי הגינה נוקשים. פעולות בסיסיות אלו יקפיצו מידית את תחושת הלקוח באופן חיובי.

שיפור יעילות הפיצרייה

תהליך העבודה בפיצה מחולק למספר חלקים:

  1. נקודת מכירה / הזמנות - הנקודה מרכזת את ההזמנות והיא הרושם הראשוני של הלקוח. כאן חשוב להקפיד לעמדה מסודרת ונקייה הערוכה לכל התרחישים בהזמנה ורצוי שתהיה מצוידת בקופה ממוחשבת שיודעת לשלוח את ההזמנות אוטומטית למטבח. נקודת המכירה חייבת להיות כזאת שמסוגלת לקלוט כמה שיותר מהר את ההזמנות ללא קשר ליכולות המטבח לעמוד בקצב.
  2. מטבח - המטבח צריך להיות מעוצב ומסודר באופן נגיש המאפשר את הכנת המנות מבלי לזוז יותר מידי (כמה שניתן), כלומר שכל חומרי הגלם פרוסים כמו שצריך ובהישג יד. חשוב שלמטבח יהיה קשר עם כל העמדות לפחות באופן קולי בכדי לתקשר מבלי לעצור את העבודה. עיצוב מטבח הפיצרייה צריך להיות גם הוא בסגנון סטרילי ועשוי מחומרים שקל לנקות במשיכת מגבת נייר. ריצפת המטבח בפיצרייה יכולה להיות בצבעים שבולעים את החתיכות של חומרי הגלם שמידי פעם נופלים ושבאזור עמדות העבודה המקררים והשולחנות יהיו מוגבהים או אפילו צמודים לקיר בלי רגליים על הרצפה כדי לאפשר ניקוי מהיר של הרצפה וגם למנוע הצטברויות של לכלוך.
  3. הדלפק - זאת הנקודה המקשרת בין שיוך ההשמנה של הלקוח למטבח ומטרתה היא לשחרר באופן מהיר ונעים ללקוח את הזמנתו וליצור שביעות רצון מכל התהליך. העמדה חייבת להיות נגישה למטבח באופן פיזי ע"י חלונית העמדה צריכה להיות נקייה כל הזמן ומסודרת ומאפשרת לקלוט מספר הזמנות בו זמנית שיצאו מהמטבח מבלי ליצור באלגן בסדר קבלת ההזמנות אצל הלקוחות הממתינים.

לסיכום:

תוכלו להתרשם מפיצריות איכותיות שעברו שינוי בעיצוב פנים ברחבי הארץ ומבירת הפיצריות פתח תקווה באתר של פיצה פתח תקווה. תשמרו על יצירתיות ויעילות בעיצוב וכך תגרמו ללקוחות שלכם להמשיך ולחזור גם אם צריך לשלם קצת יותר מכולם.

קרדיט ותודה על המאמר הנפלא לאתר פיצה פתח תקווה שדואג שהפיצריות יהיו איכותיות ולא רק זולות.


המלצות - לא לפספס

מאגר פרויקטים חדשים ויד שנייה ברחבי הארץ באתר כאן בונים ישראל >>
adv3
adv1