עיצוב פנים עושה את ההבדל, בוודאות!
קטגוריה: עיצוב פנים

עיצוב פנים עושה את ההבדל, בוודאות!

עיצוב פנים לבית תמיד יוצר את ההבדל בין בית פרקטי לבית יפה, אולם לא תמיד הדברים חייבים להיות כך. אם בחרתם במעצב שיש לו יכולות ליצור הרמוניה בין עיצוב פנים יפה ויעיל הרי שתוכלו ליהנות מכל חלק ואזור בבית שלכם. חשוב להבין כי בית שמאורגן ומסודר נכון הוא זה שיגרום לכם ליהנות ממנו ולא רק האלמנטים שתשתמשו בהם לעיצוב. אולם יחד עם זאת טרנד מעניין בשנים האחרונות הוא שילוש ושימוש באקווריומים כחלק מעיצוב פנים של הבית.

adv1

עיצוב מוצרי פרספקס

יפה יותר, חזק יותר, עמיד יותר פשוט יותר, אלו הם מוצרי פרספקס. נכון להיום וכמעט 100 שנים אחרי יצירת הפולימר לראשונה עדיין וכנראה ימשיכו להיות מוצרי פרספקס. הבחירה בפרספקס ליצירת מגוון כל כך גדול של מוצרי פרספקס אינו מקרי. לפרספקס יתרונות רבים שאין לשום חומר גלם אחר ולכן הוא הבחירה המועדפת על מעצבית ויצרנים רבים בעולם כולו, ובתחומים רבים כל כך.

כאשר אני מדבר על מוצרי פרספקס אינני מתכוון לנישה אחת ספציפית אני מתכוון למגוון עצום של מוצרים כגון צינורות, גלילים, מעמדים, קופסאות, כלי עבודה וציוד מעבדה. מוצרי פרספקס התבררו כעמידים ביותר בפני שינויים של מזג אוויר טמפרטורה ומאמצים שונים כמו כיפוף ומתיחה.

שימושים שונים של מוצרי פרספקס

יש כאמור לא מעט מוצרי פרספקס, אחד השימושים הבולטים והנפוצים ביותר הוא לצורכי פרסום. מוצרי פרספקס רבים מיוצרים בתכנונים שונים של מעצבים תוך כדי מחשבה על הצגת המוצר שרוצים לפרסם בדרך הטובה ביותר ועם הנראות המרשימה ביותר. עיצוב מוצרי פרספקס חייבים להיות מקוריים ובעלי ייחודיות לעיצוב מוצרי פרספקס יש השפעה מהותית על האופן בו הלקוח יראה את המוצר שלכם. למעשה עם עיצוב נכון תוכלו למכור כל דבר ללא בעיה. היתרון הגדול של מוצרי פרספקס הוא שכל עיצוב שונה מחברו, למעשה לכל מוצר מותאם עיצוב שונה. אין הכוונה לאותם קופסאות ממתקים מפרספקס או מעמד לקטלוגים, הכוונה לעמדות תצוגה שתוכננו מראש ובהתאמה ייחודית. למעשה מוצרי פרספקס יכולים ליצור את הקונספט מסביב למוצר עצמו ולעשות עבורכם 80 אחוז מהמכירה, מה שנותר הוא המוצר. כאשר מתכננים מוצרי פרספקס מאוד חשוב לשים דגם על הייעוד הסופי, ככל שתקפידו על עיצוב נכון כך תקלו על אקט המכירה הסופי, זאת גם הסיבה שקופסת ממתקים שונה בתכלית מעיצוב עמדת תצוגה למצלמה יוקרתית או טבעת יהלום.

סטנדרטי או פנטזיה?, זאת השאלה

לא אחת בעלי עסקים שואלים את עצמם טרם תכנון מוצרי פרספקס האם בכלל כדאי להם להיכנס לתהליך שלכאורה נראה מייגע של עיצוב ותכנון מוצרי פרספקס, הרי יש לא מעט מתקנים מוכנים, מוצרי מדף שזמינים באופן מיידי ואף העלות שלהם נמוכה יותר. לשאלה הזו רק הסטטיסטיקות יכולות לענות, מחקרים מראים כי לרוב הלקוחות מתרשמים יותר מן ההצגה של המוצר יותר מאשר המוצר עצמו, כך למשל מצלמה תימכר בקלות רבה יותר בזכות שלל אביזרים נלווים ולא דווקא בשל האיכות שלה, מה גם שהאיכות לא חייבת להיות גבוהה כי המכירה כאן היא עקיפה ולא ישירה. אם כן מומלץ ביותר לבחון, לתכנן ולעצב מוצרי פרספקס ייעודיים למוצרים שלכם, רק כך תבטיחו שמעבר לחשיפה המרשימה גם תמכרו בסוף את המוצרים שלכם. חשוב לציין כי מוצרי פרספקס הם איכותיים ועמידים יותר כמעט מכל חומר גלם אחר שתבחרו היוקרתיות שמקרין הפרספקס מאפשרת לכם לקחת כל מוצר ולתת לו מראה מלכותי, ומפואר ומה גם שתמיד תוכלו להעביר, לאחסן ולהשתמש שוב באותם מוצרי פרספקס כי השרידות שלהם גבוהה מאוד. כותב המאמר שלומי שוורץ